Οργάνωση τμήματος και λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών, Αγοραστική συμπεριφορά, ψυχολογία και εντοπισμός αναγκών του πελάτη, Τεχνικές διατήρησης και διαχείρισης πελατών
Επικοινωνία: πολιτική και τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, απευθυνόμενο κοινό και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, μοντέλα-κανάλια επικοινωνίας
Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων και χειρισμός αντιρρήσεων πελατών με βάση το πρότυπο ISO 10002:2004
Διαχείριση του Εργατικού χρόνου (time Management) ομαδική συνεργασία (Team Work)